220               MÉMOIRES DE PIERRE DE LESTOILE.
Et est à remarquer une chose qui advinst en ceste execution : c'est que ledit Emonnot, qui faisoit le mauvois et tempestatif, ne se voulant laisser pendre, aussi tost qu'il eust advisé dans la sajle la femme de Mainterne, se laissa mener et manier comme un mou­ton, et conduire au supplice tout ainsi qu'un agneau. Gomme si sa conscience l'eust adjourné devant ceste femme de lui faire raison, par sa mort, de la mort de son mari qu'il avoit tué.
Quant à Anroux, qui l'eust laissé vieillir, on tient qu'il eust surpassé tous les autres en cruauté et mes-chanceté : car desjà en avoit il donné de bonnes preu­ves, et avoit toutes les parties requises en un homme de la qualité des Seize dont il estoit. On lui trouva dans une des pochettes de ses chausses un memoire ou liste- de tout plain de gens de bien de Paris que lui et ses compagnons devoient esgorger.
Quand on porta les nouvelles de ceste execution au Roy, il dit que son cousin de Maienne avoit bien fait, mais qu'il avoit failli de quatre* degrés : voulant dire